بررسی کیفیت cd و Dvd های برند ایرانی

آیا سی‌دی و دی‌وی‌دی‌های موجود در بازار که برند ایرانی آن‌ها را تولید می‌کنند در کیفیت کار مشتری تاثیر گزار می باشد ؟

(ملودی .پی ار اس .اور هد .می دیسک . داپلیکو . ونکور .و غیره …….)

بعد از چند ین سال سابقه کاری این نتیجه را می شود گرفت (فقط در شرکت های ایرانی ) برای اینکه نخواهند قیمت محصولات خود را پایین بیاورند بخصوص در سی دی انها را با قیمت پایین تر به بازار روانه کرده .که اگر شما بتوانید با شرکتی کار کنید که کار با کیفیت و هیچ گونه کم و کاستی در چاپ و تکثیر به شما تحویل دهد گرید سی دی و دی وی دی در محصولا ت ایرانی تاثیری ندارد.

حالا شما از خود می‌پرسید که چگونه ممکن هست همچین چیزی انجام شدنی باشد؟
زیرا اگر درخط تولیدی انجام شود که دقت در تکثیر داشته باشند و به صورت تصادفی تست و کنترل داشته باشند و خرابی‌ها جدا جایگزین شود هیچ گونه حقی از مشتری ضایع نمی‌شود. و در مرحله چاپ که نیاز به تست نیست فقط اپراتور با دقت نه چندان زیادی می تواند کار با کیفیتی تحویل بدهد .
میشود گفت کیفیت کار رو سی دی و دی وی دی تعیین نمیکنه بلکه افرادی تعیین می کنند که بعضی وقتها با سهل انگاری باعث می‌شوند هرینه های اضافه برای خود و مشتری ایجاد کنند.

چاپ شریفی با ده سال سابقه درخشان در زمینه چاپ و فروش دستگاه‌های چاپ سی دی و ملزومات چاپ سی دی و ماشین‌های اداری ، تعمیر و نگهداری و کلیه خدمات پس از فروش آماده خدمت رسانی به شما مشتریان می باشد. یکی از بارزترین مشخصات این مرکز در ارائه خدمات، راهنمایی صادقانه به مراجعه کنندگان در امر خرید می باشد که بهترین کیفیت و نازلترین قیمت و بیشترین بهره وری را به شما ارائه دهد.

جهت دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید با ما تماس حاصل فرمایید.

 

, , , ,

Related Posts

۱ دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.