تاثیر شناخت جمعیت هدف در تبلیغات و فروش

 تبلیغات در هر شغلی و در راستای موفقیت و شهرت آن ضروری است اما تنها در صورت انجام تبلیغات درست و موثر.

اگرچه برای این هدف صرف زمان و هزینه مورد نیاز است ، اما با آشنایی بیشتر اشخاص با محصول یا خدمات خود و افزایش فروش و تقویت وفاداری به برند شما ، سود هزینه و زمانی که صرف کرده اید به شما برگردانده خواهد شد. اما این یک فرایند جالب این مشتری است که به کسب و کار شما فرصت می دهد تا جنبه خلاق خود را نشان دهید.

مخاطبان خود را بشناسید. تنها نکته مهم هنگام تبلیغات موثر ، شناخت مخاطبان خود است. در مورد آن فکر کنید . تبلیغی که برای مردان بازنشسته جذاب است با تبلیغی که برای دختران نوجوان طراحی شده است بسیار متفاوت است.
اگر با مخاطبان خود هماهنگ نباشید ، نمی توانید تبلیغاتی را که آماده کرده اید گسترش دهید یا به هر طریقی با مشتریان هدف خود ارتباط برقرار کند و محصول یا خدمات خود را به آنها به طور موثر معرفی کنید و این باعث می شود که آنها به بخش عظیمی از بازار کلیدی شما بی توجه باشند. با تبلیغات خود هوشمند باشید و آن را به طور خاص برای مخاطبان خود تنظیم کنید. در غیر این صورت پول و وقت خود را دور انداخته اید.

جمعیت شناختی اصلی که باید درباره مخاطبان خود در نظر بگیرید جنس و دامنه سنی و نیاز آنها است. با توجه به جنسیت ، بازار هدف شما می تواند به مرد ، زن یا بزرگسال و خردسال طبقه بندی شود . از نظر دامنه سنی ، ممکن است مشتریان شما در یک یا چند براکت سن استاندارد شده مورد استفاده در صنعت قرار گیرند. برای نمونه این موارد میتواند به شرح زیر باشد: 12-24 ، 18-34 ، 18-49 ، 25-54 یا 50+.

آگاه باشید که ممکن است جمعیت مشتریان شما در اثر عوامل بیرونی مانند افتتاح یا تعطیلی مشاغل مشابه و تغییر جمعیت سن جامعه محلی شما به مرور زمان تغییر کند. مهم است که از این تغییرات آگاه باشید ، زیرا نیازهای تبلیغاتی شما با آنها تغییر خواهد کرد.

با چاپ شریف همراه باشید با مقالات متنوع حوزه تبلیغات و بازاریابی…

, , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.