طراحی و چاپ پیکسل اختصاصی

طراحی و چاپ پیکسل اختصاصی ویژه انتخابات

طراحی و چاپ پیکسل اختصاصی ویژه انتخابات

در اسفند ماه امسال – 1398هجری شمسی انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره ای خبرگان برگزار می‌شود ، در همه انتخابات مختلف در سارسر جهان ارائه برنامه ها ، اهداف و تبلیغ صحیح و کمپین سازی از دغدغه های اصلی هواداران و مسئولین ستاد انتخاباتی است که با استفاده از ابزارهای مختلف و متناسب با مکان، زمان ،جغرافیا و فرهنگ ها متفاوت سعی در شناساندن هر چه بیشتر کاندیدای خود دارند.

یکی از ابزارهایی که به تازگی در همایش‌ها ، میتینگ‌های انتخاباتی و برندسازی استفاده می‌شود طراحی و ساخت پیکسل اختصاصی و متناسب با برنامه و همایش است.

طراحی و چاپ انواع پیکسل جهت همایش ها، حاضرین در ستادهای انتخاباتی ، هواداران نامزد انتخاباتی شما، سمینارها ، کنفرانس ها و برنامه های مختلف ، یک هدیه ارزشمند و ارزان برای همه گروه های اجتماعی به شمار میرود. پیسکل ها در اندازه‌های 25 ، 32 ، 44 ، 58 میلیمتر و بدون محدودیت در طرح و تعداد، قابل تولید است.

ما در مجموعه چاپ شریف ، با طراحی حرفه ای ، چاپ و ساخت انواع پیکسل مفتخر هستیم تا در این زمینه آماده ارائه خدمات متنوعی جهت کمپین های انتخاباتی و همایش های شما باشیم.

جهت دریافت مشاوره برای برند سازی و کمپین های تبلیغاتی و همچنین هدایای ویژه انتخابات مانند سی دی انتخاباتی ، و… با ما تماس بگیرید…

, , , , , ,

Related Posts

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.