چاپ سی دی ویژه انتخابات

چاپ سی دی ویژه انتخابات مجلس

در اسفند ماه امسال یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات میان دوره ای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌گردد.
مهمترین موضوع در هر انتخابات برای کاندیدای محترم تبلیغات مناسب جهت شناساندن خود و برنامه های خود به مخاطبین و افکار عمومی جهت جذب آرای مردم می‌باشد . همچنین در هر انتخابات کاندیدا و نامزدهای انتخاباتی با ارائه رزومه و بیوگرافی به سبک و ابزارهای مختلف و به روزدر معرفی کامل و برنامه های خود می‌کوشند.

با توجه به اینکه امکان ارائه و انتقال کلیه برنامه و اهداف به وصورت مکتوب و چاپی بسیار مشکل و تقریبا غیرممکن است یکی از بهترین ابزار تبلیغاتی ارائه لوح فشرده (CD  و DVD) برنامه و اهداف و کلیپ های انتخاباتی به صورت چند رسانه ای و توزیع بر روی سی دی و دی وی دی می‌باشد.

به عنوان مثال فیلم زندگی‌نامه ، اهداف و برنامه‌های انتخاباتی ، کلیپ‌های تبلیغاتی و رزومه کاری را می‌توان در قالب یک سی دی چاپی زیبا در بین مردم توزیع کرد تا در فرصت مناسب با اهداف و برنامه های ایشان آشنا و با شناخت کامل نسبت به دادن رای اقدام کنند.

هر آنچه جهت تبلیغات انتخاباتی نیاز دارید نزد ماست

چاپ شریف افتخار دارد با یک دهه سابقه درخشان در زمینه تخصصی چاپ روی سی دی و دی وی دی چاپ و تکثیر لوح فشرده انتخاباتی و فیلم های میتینگ های انتخاباتی شما را بر روی انواع حامل های رسانه ای مانند : چاپ و تکثیر سی دی CD و دی وی دی DVD به صورت دیجیتال و استمپری، مینی سی دی Mini cd ، مینی دی وی دی mini dvd ، چاپ انواع والت و جلد و بسته بندی شکیل و در خور توجه با بهترین کیفیت ارائه می‌نماید.
همچنین امکان ارائه نمونه چاپ و تکثیر قبل از سفارش انبوه و طراحی جلد و طرح نهایی کار با نظر مشتریان گرامی و uv کار برای براقی و شفافیت کار و افزایش کیفیت کار میسر است.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید، با افتخار میزبان شما در چاپ شریف هستیم.

, , , , , , , , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.