تاثیر مکان کسب و کار در تبلیغات و فروش موثر

آیا به فکر راه انداز یا ارتقای کسب و کار خود هستید ؟ در هر شغل یا کسب و کاری در مرحله اول باید در مورد مکان مورد نظر جهت ایجاد و راه اندازی یا ارتقای شغل خود و یا مکانی مناسب برای قراردادن یا پخش کردن تبلیغاتان تصمیم بگیرید.
هنگامی که مخاطبان خود را شناسایی کردید ، مرحله بعدی اطمینان از صحت قرار دادن مکان فعالیتتان ویا محل تبلیغات شما برای دستیابی به مشتریان هدف است.

ممکن است آگهی یا تبلیغات شما بسیار هوشمندانه یا جذاب باشد تا بتوانید بهتربه بازار هدف خود متصل شوید ، اما اگر مکانتان نادرست باشد ، ممکن است مخاطبان شما هرگز فرصتی برای دیدن یا شنیدن آن پیدا نکنند. به عنوان مثال ، یک تبلیغ رادیویی ممکن است در 40 ایستگاه برتر موسیقی کار نکند ، در حالی که ممکن است یک تبلیغ برای محصولات مراقبت از مو با هدف نوجوان در روزنامه ایده آل باشد یا اینکه شما هزینه زیادی برای بیلبوردهای تبلیغاتی صرف کرده اید اما تاثیر یک پیام کوتاه انبوه از آنها بیشتر باشد.

کجا باید تبلیغ کنیم؟

به این فکر کنید که مخاطب مورد نظر شما در چه حد ممکن است تبلیغ را ببیند و براساس اولویت شخصی خود تصمیم گیری کنید که به سراغ شما بیایید یا نه. به عنوان نمونه میتوان متذکر شد فقط به این دلیل که خود به رادیو گوش می‌دهید در رادیو تبلیغ نکنید. تحقیق خود را دقیق انجام داده و تصمیم خود را بر اساس مشتریان مورد هدفتان انجام دهید.

به یاد داشته باشید که هیچ یک از انواع تبلیغات مؤثرتر از دیگری نیست مصداق این واقعیت این است که روزنامه ها در بیلبوردها تبلیغ می کنند ، مجلات تبلیغاتی در تلویزیون و ایستگاه های رادیویی در اینترنت تبلیغ می کنند. مهم این است که مضمون تبلیغی را که برای تبلیغات خود انتخاب می کنید به مشتریان بالقوه شما برسد.

با استفاده از این استراتژی ممکن است تبلیغ شما بهتر دیده شود اما باید بدانید قرار دادن تبلیغات شما در مکانهایی که می دانید مخاطبان شما شاهد دیدن آنها هستند ممکن است هزینه بردار باشد و لزوم تبلیغ در همه جا را برطرف می کند و میتواند به سادگی این امیدواری را به شما بدهدکه افراد مناسب آن را می بینند. اینجاست که هماهنگی با مخاطب هدف شما واقعاً تحقق پیدا میکند .

نظر شما چیست؟ شما نیز نظرات خود را با ما و دیگر کاربران چاپ شریف به اشتراک بگذارید.

, , , , , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.