تاثیر هدایای تبلیغاتی در کسب و کارها

آیا هدایای تجاری و سایر محصولات تبلیغاتی هنوز تأثیر دارند؟

این نکته که ما در یک دنیای دیجیتال زندگی می کنیم یک حقیقت روشن و مشخص است. به همین ترتیب ، به نظر می‌رسد بازاریابی به روش‌های نوین مثل بازاریابی آنلاین ، یکی از روشهایی است که افراد هنگام تلاش برای شروع مشاغل جدید یا افزایش اعتبار نام خود در مورد آن فکر می کنند.

با توجه به اینکه بسیاری از افراد در مشاغل گوناگون تلاشهای بازاریابی خود را بصورت آنلاین متمرکز می کنند ، محصولات و هدایای تبلیغاتی به عنوان راهی برای ارتقاء تجارت مورد غفلت قرار گرفته است.
متأسفانه ، عده ای از تجار یا شرکت ها که استفاده از چنین مواردی را رها کرده اند، بخشی از مشتریان غیر آنلاین خود را که به سیستم اینترنت دسترسی ندارند را از دست داده اند .

تاثیر هدایای تبلیغاتی در کسب و کارها

هدیه های مارک دار و سایر محصولات تبلیغاتی همیشه هدایای ساده و تقریبا ماندگاری بوده اند. اجناس و هدیه های تبلیغاتی کوچک که توسط یک شرکت یا سایر افراد در سیستم خدمات یا فروش برای تبلیغ یک محصول یا خدمات استفاده می شود نمونه بارز این موارد است. شما می توانید درباره اینگونه موارد به عنوان یک سوغات کمی فکر کنید. شخص میتواند آنها را روی میز یا در محل کار خود بگذارد و تا مدتی ، شرکتی را که آن را به او هدیه داده است به یادآورد.
بنابراین آیا هنوز به نظرتان این نوع محصولات هنوز تاثیری در بازار فروش و تبلیغات دارند؟
آیا خود شما نیز از این هدایا دارید یا از آنها استفاده می کنید ؟
با اندکی تامل و نگاه شاید بتوانید چنین مواردی را در اطراف خود بابید …
مطالعات اخیر نشان می دهد که محصولات تبلیغاتی هنوز تأثیر زیادی روی مشتریان دارند. محصولات دروغ نمی گویند، محصولات تبلیغاتی هنوز کار می کنند.
طبق مطالعاتی که انجام گرفته است ، بیشتر افراد به طور متوسط هشت ماه محصولات تبلیغاتی را نگه می دارند. زمان واقعی نگهداری این هدایا، به محصول و نوع یا کاربرد آن بستگی دارد .
در مورد سفیران برند صحبت کنید. کسانی که محصولات تبلیغاتی دریافت می کنند، بسیار مصر هستند که آنها را به دیگران معرفی یا منتقل کنند که از آنها استفاده کنند و همچنین پیام تبلیغاتی شما را دریافت یا منتقل میکنند.
پس به زیبایی و کاربرد هدایای تبلیغاتی که به اشخاص می‌دهید بسیار دقت کنید . هرچه این هدایا کاربردی تر، زیباتر و با کیفیت بهتری باشند ، تبلیغات شما از دوام و تاثیر بیشتری برخوردار خواهد بود .

جهت دریافت راهنمایی و مشاوره برای انتخاب بهترین و مناسبترین هدایای تبلیغاتی با چاپ شریف تماس بگیرید…

, , , , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.