چاپ سی دی | چاپ cd و dvd | چاپ روی سی دی

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. چاپ سی دی | چاپ cd و dvd | چاپ روی سی دی

شرکت چاپ سی دی شریف با ۱۰ سال سابقه در زمینه چاپ و تکثیر دیجیتال سی دی (CD – DVD ) در یک مرکز تخصص و مجرب افتخار دارد تا خدمات این شرکت را جهت همکاری اعلام نماید

اگر به کیفیت اهمیت می‌دهید …

متاسفانه برخی افراد یا شرکت ها هیچگونه اهمیتی به کیفیت نمی دهند و فقط قیمت ارزان را ملاک قرار می دهند” اما آیا کاری که معرف شما یا محصول شما ارزش کیفیت را دارا نمی باشد؟؟
این نکته را نیز در نظر داشته باشید برخی از به اصطلاح چاپخانه ها از این فرصت استفاده کرده و با ارائه کار ارزان از کیفیت چاپ یا CD – DVD می کاهند ….
ما آماده خدمت رسانی در این حرفه و صنعت را برای شما دوست و مشتری گرامی می باشیم در هرکجای ایران ( آمادگی خدمات با تمامی استان‌های کشور و شهرستان‌ها)

چاپ سی دی

خدمات طراحی و چاپ سی دی و DVD

نازلترین قیمت = بهترین کیفیت = در اسرع وقت

چاپ ۸ رنگ دیجیتال با ماشین آلات روز اروپا

( چاپ دیجیتال با رزولوشن ۹۶۰۰dpi بدون تلورانس رنگ)

(جایکزین مناسب چاپ افست و سیلک اسکرین)

چاپ سی دی CD

چاپ دی وی دی dvd

چاپ مینی سی دی mini cd

وب سایت چاپ شریف

سایت جدید چاپ شریف جهت سهولت در امر سفارشات، با طراحی جدید و همگام با تکنولوژی روز آماده خدمات رسانی به هموطنان گرامی‌ست.

رایت و تکثیر به روش Duplication

(سرعت بالا به وسیله دستگاه‌های duplicator)

رایت سی دی cd

رایت دی وی دی dvd

رایت مینی سی دی mini cd

چاپ کاور قاب Cover DvD insert

داپلیکیتور رایت سی دی

انواع قاب و والت CD و DVD

  • چاپ دیجیتال کاور مخصوص پشت قاب CD و DVD (مخصوص تعداد کم و زمان محدود)
  • چاپ افست کاور مخصوص پشت قاب CD و DVD (مخصوص تعداد بالا)
  • چاپ افست سی دی و دی وی دی با حضور شما در چاپخانه
  • تولید استمپری سی‌دی و دی‌وی‌دی
  • سفارش از شما تحویل کار در اسرع وقت و کیفیت بالا از ما

دستگاه uv

فروش و ساخت دستگاه سیلندری یووی (UV) یکی از مهمترین عوامل تثبیت چاپ CD

تبدیل و فروش چاپگر

فروش و خدمات تبدیل انواع چاپگر جهت چاپ تخصصی روی CD و DVD

ماشین های اداری

خدمات ماشین های اداری و تعمیرات در محل کار شما

خدمات چاپ سی دی CD

این مرکز با ده سال سابقه درخشان در زمینه چاپ انواع ( سی دی ، دی وی دی ، کاتالوگ و بروشور ) و فروش دستگاه‌های چاپ سی دی و ملزومات چاپ سی دی و ماشینهای اداری ، تعمیر و نگهداری و کلیه خدمات پس از فروش آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز و ارجمند می‌باشد.

دستگاه چاپ سی دی

در اصل چاپ دیجیتال سی دی برای سفارشاتی می باشد که تعداد آن ها کمتر از ۱۰۰۰ تا میباشد که در اصطلاح یک فرم چاپی نمی‌باشد .

چاپ دیجیتال لوح‌های فشرده در بیشتر کشور به وسیله دستگاهایی که نیاز به فیلم و زینک ندارند و نیمه صنعتی می باشد چاپ می‌شوند ولی در کشور به دلیل کمبود خدمات بسیاری از دستگاهای چاپ و نبود قطعات از دستگاهایی که مصرف خانگی دارند و بر روی انها تغییراتی کوچک ایجاد می‌کنند استفاده می‌شود.

از دو برند اپسون و کنون که در حال حاضر موجود می باشد. اپسون که مدل 1410 می باشد که ساعتی ۱۱۰ عدد خروجی دارد ، کانن که ip 7240 می‌باشد که ساعتی ۵۰ عدد خروجی دارد و هر دو جوهر افشان و پایه آب می‌باشند.

به علت این که پرینترهایی که در ایران برای چاپ دیجیتال سی دی و دی وی دی استفاده می‌شوند جوهرهای انها پایه آب بوده و حلال انها آب می‌باشد که در صورت خیس شدن جوهر پخش می‌شود برای جلوگیری از آن باید توسط مواد uv پوششی روی سی دی ایجاد شود.

یووی علی‌رغم این که ظاهری زیبایی به لوح‌های ما میدهد ولی مشکلاتی نیز در پی خود دارد. اول اینکه اگر مدت زیادی روی هم قرار بگیرند بخاراتی ایجاد میکند که باعث سوخت می‌شود. یا این که اگر دستگاه یووی یا اپراتور دقت نکند حتی یک قطره از مواد uv باعث از بین رفتن سی دی و بلا استفاده شدن آن می‌باشد.