نحوه قفل‌گذاری بر روی سی‌دی و دی‌وی‌دی

نحوه قفل‌گذاری بر روی سی‌دی و دی‌وی‌دی

چرا باید بر روی سی دی ها و دی وی دی های قفل گذاری شود ؟

مقدمه:
CD / DVD تقریباً از دو دهه قبل به وجود آمد. آنها برای کارهای مختلف مانند آهنگ ، فیلم ، اسناد و غیره به کار برده  شدند. در ابتدا هیچ تصوری از گذاشتن گذرواژه در درایو وجود نداشت ، زیرا نیازی به آن نبود. اکنون ، امکان رایت  سریع فایلها روی CD و DVD به سرعت وجود دارد. از آنجا که آنچه شما برای CD خود رایت میکنید ممکن است از اهمیت برخوردار باشد ، به نظر می رسد محافظت با پسورد از چنین دیسک ها تصمیم مهمی برای امروز است. باید دانست که در روش قفل گذاری که شما نمی توانید داده ها را با ساده ترین شکل بر روی  سی دی رایت کنید  بلکه باید آنها را به قفل های قابل حمل تبدیل کنید که واجد شرایط انتقال به دیسک ها به راحتی باشند.

چگونه می توان از CD / DVD با رمز عبور محافظت کرد؟

Folder Lock چندین گزینه برای محافظت از داده های خود به شما ارائه می دهد ، یکی از راه های رمزگذاری داده های شما در درایوهای CD / DVD است. با استفاده از این ویژگی می توانید قفل های موجود خود را به انواع قابل تبدیل تبدیل کنید و آنها را روی دیسک CD / DVD بسوزانید. از این گذشته ، لازم نیست نگران باشید که بخواهید به رایانه ی خود دسترسی پیدا کنید ، زیرا قفل های قابل حمل خود قابل اجرا هستند و برای اجرای پس زمینه نیازی به پوشه قفل ندارید.
هر قفل جداگانه با رمزگذاری درجه ای خاص محافظت می شود ، اطمینان حاصل می کند در صورت عدم جایگزین کردن سی دی یا دی وی دی ، اطلاعات خود را امن  نگه دارد.

برای شروع محافظت از داده های خود بر روی CD / DVD ، روش ساده زیر را دنبال کنید :

در برنامه Folder Lock پوشه قفل باعث ایجاد قفل های منحصر به فرد (.EXE) می شود که این قابلیت ها به عنوان یک قابلیت مستقل و مستقل (* .exe) به همراه قفل قابل حمل با ویژگی Protect USB / CD در نظر گرفته می شوند. لطفاً به یاد داشته باشید اگر قفل (های) استاندارد به Lockers قابل حمل تبدیل شود ، یک برنامه خود عملی (.EXE) به اندازه 4 گیگابایت محدود خواهد شد.

شما هم تجربه کاربری خود را درباره رمزگذاری روی دیسک های نوری با ما در میان بگذارید…

, , ,

Related Posts

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.