دستگاه چاپ سی دی

چگونه در چاپ دیجیتال یک چاپ CD با کیفیت داشته باشیم؟

چگونه در چاپ دیجیتال یک چاپ CD با کیفیت داشته باشیم؟

چاپ سی دی بصورت دیجیتال که در کارهای زیر 1000 عدد یا کارهای که مهلت زمانی کمی دارد انجام می‌شود. کیفیت در این کار در تا 80 درصد به اپراتور مربوط نمی‌شود زیرا سلامت دستگاه مهمترین عوامل در تولید می‌باشد که در مراحل تولید که همان چاپ و رایت می باشد نداشتن خط و خش چه در مرحله چاپ و در هنگام رایت می‌باشد. که یکی از عوامل مهم در نگهداری دستگاه چاپ سی دی جوهر خوب می باشد. وبرای بالا بردن کیفیت وموندگاری بیشتر استفاده از یووی می باشد که علاوه بر فیکس کردن رنگ نقش براق کننده دارد که در کارهایی تیره تاثیر بالایی دارد.

استفاده از سی دی ودی وی دی با برند معروف و با کیفیت در نگهداری از فایل‌ها و کلیه اطلاعاتی شما بر روی بر روی cd یا dvd ذخیره می‌کنید تاثیر گذار می باشد زیرا در حال حاضر اجناسی به بازار وارد شده که عددهای برای به دست آوردن سود بیشتر از سی دی هایی استفاده می کنند که حتی می‌شود اذعان کرد که از اجناسی استفاده می کنند که شامل دور ریز کارخانه ها می باشد.
و بعد از چند بار استفاده دیگر قادر به اجرا نمی‌باشد که می توان نام یک بار مصرف بروی این اجناس گذاشت. امیدوارم با نظارت بیشتر مسئولین چه در کارخانه‌ها و و هم مسئولین دولتی اجازه ای ورود چنین اجناسی چرخه ای فروش را ندهند.

چاپ شریفی با ده سال سابقه درخشان در زمینه چاپ و فروش دستگاه‌های چاپ روی سی دی و ملزومات چاپ لوح فشرده و ماشین‌های اداری، تعمیر و نگهداری و کلیه خدمات پس از فروش اماده خدمت رسانی به شما مشتریان می‌باشد. یکی از بارزترین مشخصات این مرکز در ارائه خدمات، راهنمایی صادقانه به مراجعه کنندگان در امر خرید می باشد که بهترین کیفیت و نازلترین قیمت و بیشترین بهره‌وری را به شما ارائه بدهد.

جهت دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید با ما تماس بگیرید.

 

 

, ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.