چاپ سی دی و تبلیغات شریف

چگونه متفاوت و کارآمد تبلیغ کنیم؟

روزگاری شما تنها قادر بودید با رائه کارت ویزیت خود آن هم به صورت سیاه و سفید خود را معرفی کنید اما در طول زمان با پیشرفت تکنولوژی و در دوره های متفاوت، روشهای مختلفی ابداع شد.
امروزه به لطف پیشرفت دستگاه های چاپ قدرتمند شما تقریبا میتوانید هر مطلبی را روی هر وسیله ای به روش های متفاوت چاپ و تکثیر کنید و آن را در دسترس همگان قرار دهید.

تبلیغات به وسیله سی دی

یکی از این روش‌ها چاپ بر روی سی دی و دی وی دی می‌اشد که کاربرد زیادی دارد به عنوان مثال شما به عنوان یک خواننده یا یک نامزد انتخاباتی برای تبلیغ می‌توانید آلبومی از برنامه ها و زندگی نامه خود را ضبط کند (به این معنی که با ضبط صدا یا فیلمبرداری در استودیو یا بوسیله خودتان ) محصول یا نتیجه ایده خود را تولید می‌کنید و با در اختیار قرار دادن این سی‌دی اقدام به تبلیغات چند رسانه ای بر مبنای لوح فشرده نمایید.
بهترین روش برای معرفی محصول ، ذکر مشخصات بر روی آن است . با این حال ، اگر می خواهید محصولتان حرفه ای جلوه دهید ، باید اندکی در مورد طراحی که روی جلد قاب یا حتی روی خود سی دی یا دی وی دی قرار دارد ، بیاندیشید.
لیبل های برچسبی معمولاً گزینه ساده‌ای هستند که پس از طراحی در صورت داشتن ابزار مناسب می توانید خودتان چاپ کنید یا اینکه چاپ آن را به چاپخانه مجهز بسپارید و آن را روی بدنه سی دی یا دی وی دی بچسبانید ولی این کار در تیراژ بالا نه بصرفه هست و نه راحت! پس با اندکی جستجو می‌توانید کار خود را به شرکتهای ماهر در زمینه چاپ و تبلیغات بسپارید تا این کار را به نحو کامل و شایسته برای شما نجام دهند، این شرکتها با توجه به توان و ابزاری که دارند می‌توانند مطلب مورد نظر شما رو مستقیما روی سی دی شما چاپ کنند .

این روش نه تنها به زیبایی محصول شما کمک بسیاری می‌کند بلکه در فرایند جذب مشتری هم تاثیر بسزایی دارد، نیازی نیست که برای حرفه ای شدن در امری خودتان آن را فرا بگیرید ، تنها کافی است که کارتان را به افراد حرفه ای بسپارید .

چاپ شریف با یک دهه تجربه در حوزه چاپ سی دی و DVD آماده ارائه خدمات تخصصی چاپ لوح فشرده و بسته بندی و ارسال به سراسر کشور می‌باشد.

Related Posts

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.